Ads by Google

Get This Pop-up Window


Wednesday 6 August 2014

Kenapa Anda Perlu Pilih TonePlus..??

Adakah selama ini handphone anda suatu beban? Mahukah anda jika saya tunjukkan beban yg anda tanggung tersebut kepada keuntungan?
Tahukah anda selama ini jutaan rakyat Malaysia memberi keuntungan berbillion Ringgit Malaysia kepada syarikat2 telco? Mahukah anda jika ada syarikat telco berkongsi keuntungan dengan anda?

YANG LAMBAT AKAN TERTINGGAL HANYA YANG BERUSAHA AKAN BERJAYA!! KETAHUILAH DUNIA MODEN ADALAH PERLUMBAAN!! BERSEDIA DARI SEKARANG!! TAKUT TAKUT NANTI ANDA MEROYAN!! DAH LAH JOM IKUT SAYA
TUKAR SIM KAD JER PUN......BUKANNYA TUKAR NOMBOR HANDPHONE!! HE.....HE...... SEMUA ORANG TOPUP.. BOLEH KE KORANG NI BERHENTI TOPUP??! SEJAM TOPUP TAK DER PUN DAH MEROYAN!!

Kenapa nak cari yang murah, yang jimat, yang konon free unlimited padahal ada syarikat yang nak bagi lebih dari itu... Ya.... Kami nak bagi macam2 nih kat anda.... Faedah2 BIG Points dan untung tunai......UNTUNG TUNAI......untung tunai...... Apa barang murah, jimat dan konon free unlimited padahal faedah dan kelebihan untuk pengguna takde, kosong... Duit poket tiap2 bulan rabak... Yang bagi free lagilah tak logik sebab sebenar2nya dalam "free unlimited" tuh dia berjaya KAUT billion billlion billion Ringgit Malaysia DARI POKET ANDA... Baik ada makna tuhhhh...

Yang terkini, KAMI TOPUP, POINTS KAMI KUMPUL, kami boleh membeli belah di Paradigm Mall... Ya, pakai point you.... Sangat URBAN MODEN gituuuu... Boleh beli barang dan belah.......belah.....belah lagi..... Ha......ha......ha kauuuu adoooooo???

Jadilah Yang Terawal...



PM/Whatsapp/Call/SMS
ALIFF - 0135892831
BBM PIN - 7A4A7D94

No comments:

Post a Comment